Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x Ice 2x White Widow | 110W T-neon klerenkast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1x Ice 2x White Widow | 110W T-neon klerenkast

ik zou met je beperkte hoogte en met de ww`s zeker eerder de klok omzetten naar 12/12. De eerste week gaan ze erg strekken! en zit het meeste zo boven het net.. denk dat je wel mag verwachten van ww dat ze zeker keer zo groot nog worden eenmaal overgeschakeld.

mijn netje is 45 bij 62 zoals je al wel gezien hebt kun je daar zat opbinden!(niet dat het een schoolvoorbeeld van scroggen is)

gr.

Comment

Een hele strakke setup.

Voor een kledingkast een hele mooie!

Suc6 met je kweek.
      sigpic

Gertie's bescheiden bloemen tuintje

Comment

Bedankt Gertie

Ok, dus als de planten 4-5 internodes hebben: toppen, scrognet boven de planten en 12/12? Of nog eerst herstellen?

Ik vraag het nu omdat het nu nog kan, en misschien anders straks al te laat is. :p

Comment

niks moet maar het is wel verstandiger om haar eerst even te laten herstellen 2-3 dagen.

Comment

Hallo draaiderds,

Maar weer ff een kleine update, vandaag is groeidag 10! Ice gaat hard, de middelste white widow gaat nu ook hard, alleen White Widow Spliff komt nog steeds niet los...
            Hier het levende bewijs:
            1333637083317.jpg1333637088775.jpg1333637094428.jpg
            Foto 1 is ice, 2 is WW Seedsman, en 3....tja...

Ben van plan om die Ice al meteen bij de 4de internode te toppen en misschien daarna nog een keer te toppen, om het groeien een beetje te stoppen, zodat hopelijk die andere 2 een beetje in de buurt komen bij Ice. Die andere 2 ga ik overigens ook wel toppen hoor!

Verder heb ik de hoogte (20cm) van waar het net boven de potten komt te hangen al afgetekend. Deze ga ik plaatsen zodra de planten dit niveau hebben bereikt. Daarna de klok z.s.m. (meteen?) op 12/12.

Jullie gaan snel meer zien!

Comment

Daar was ie weer!

Vandaag is groeidag 12, ik wou de planten eigenlijk 2 weken laten voorgroeien, maar aangezien ze nog niet genoeg internodes hebben om te toppen moeten we de groei maar iets verlengen . Ze krijgen tot nu toe alleen nog maar wortelstimulator, vanaf volgende week weekend ergens voor het eerst pas groeivoeding, hoop ze tegen die tijd ook al wel getopt te hebben en de klok op 12/12 te hebben
              1333804474548.jpg1333804481997.jpg1333804492522.jpg1333804505909.jpg

Zoals jullie zien nog steeds erg veel verschil tussen de WW van Spliff en de andere 2 planten.

Zijschot van Ice
              1333804457251.jpg

Dat was m weer!

Comment

Comment

Zo, heb ice zojuist onthoofd van 4 naar 3 zijvertakkingen, heh. Met WW van Seeds wacht ik nog 1-2 dagen, om vervolgens de dames te laten genieten van 12 uur rust per dag. Foto's volgen snel!

Comment

Nou, kon het niet laten maar direct keihard bewijs te leveren!

1333965529592.jpg2 ongetopte dames

1333965971161.jpg Mevr. Ice getopt

1333965976592.jpg En tot slot de witte weduwe, met haar kop er nog aan.

Als de WW ook getopt is, gaat de klok op 12/12, dit verwacht ik binnen 2 dagen te doen.

Tot snel!

Comment

Wel grappig om te zien dat je Ice beetje naar rechts staat omdat ze naar het licht toe aan het gorien is

Comment

Klopt, Ice groeit idd een beetje richting de lamp, komt omdat ie net niet onder de lamp staat maar net iets er naast. Maar er is binnenkort meer ruimte voor dr, want ik ga hoogstwaarschijnlijk de WW van Spliff uit de kast halen omdat ik morgen of heel misschien vanavond nog de klok op 12/12 ga zetten. Dit omdat deze plant nog steeds erg klein is, zet m wel in de achtertuin of bij me broer op t balkon..

Maar met 2 planten hoop ik alsnog op een mooie scrog hoor

Comment

Zo, daar staan ze dan...2 onthoofde dames. Klaar om te stinken. Nu eventjes een beetje bijkomen en dan 12/12! Ze zijn nu een cm of 15, en het net komt 20cm te hangen, kan de klok dan al wel op 12/12 of wachten tot de planten door het net zijn gegroeid?

2012-04-10 16.44.09 (1).jpg

Kortom, de planten staan nu 5cm onder het net, is het dan al wel verstandig de klok om te draaien? Of wachten tot ze boven het net gegroeid zijn?

Comment

Planten groeien nog tot 2 weken door in de bloeifase

Comment

Zo, de klok is om! 12 uur gaan ze uit, en 12 uur gaan ze weer aan

Tot snel!

Comment

Gaat lekker! denk ook dat dit juiste moment voor je is, om de klok om te zetten. Persoonlijk vindt ik je komende twee weken een erg leuke tijd ben je veel met de planties bezig en ze groeien als kool!

zit al weer te wachten op de volgende foto update

hou ze groen! gr mafferd

Comment

Bezig...
                                X